Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Πικρό φιλί !


Πικρό φιλί.
Σημάδι στο κορμί .
Άγευστο,ανύπαρκτο.
Μές στης ομίχλης την φυλακή,
ταξίδι δίχως αιτία.Μόνο αφορμή.
Κοίτα με .
Πώς ανασαίνει απο πόθο το κορμί!
Πώς πετά η καρδιά σε μαύρο ουρανό.
Γεμάτα καρφιά τα σύννεφα.
Μού σκίζουν τα φτερά.
Πικρό φιλί.
Άγευστο,ανύπαρκτο.
Σημάδι αιώνιο .Βλέμμα Κενό.
Αυτοκτονικό.
Άκου με.
Κοίτα με.
Πώς κλείδωσα τον χρόνο ·για σένανε.
Πώς χτυπά η ματωμένη μου καρδιά.
Πυξίδα ο πόθος .
Παρθένα τα χέρια μου.
Γλυφό το δάκρυ μου.
Δες τον πόνο μου,
στης ματιάς μου την φυγή.
Σταμάτησα τις Εποχές.
Για σένανε ,δές...
Άκου με.
Κοίτα με .
Πώς ανασαίνει απο πόθο το κορμί!
Πώς κατακτώ τις αιώνιες θάλασσες!
Τσακισμένο ,γέρικο σκαρί·δίχως κουπί!
Πικρό φιλί.
Σημάδι στο κορμί .
Άγευστο,ανύπαρκτο.
Άκου με.
Κοίτα με .
Φίλα με.
Έστω και ψεύτικα.
Σβήσε τον πόνο...
Με σημάδι κάλπικο ·αιώνιο!
Πικρό φιλί.


Του Νίκου Καπλάνη!
30/10/2016 !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.