Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Εκείνος ο άλλος...


Μες στης νύχτας τα μισά,
όνειρα μισά ,θαμπά.
Kάποιος  θαρρώ  πως ξαγρυπνά.
Στις ώρες τις ψεύτικες 
στις μεγάλες προσμονές ,
σκέψεις  βουβές ,σφαλίζουν βλέψεις ,
μένουν στείρες, ορφανές.
Μες στης νύχτας τα μισά,
μισά όνειρα, θαμπά...
αναστενάζουν δειλά δειλά.
Μες στης νύχτας τα μισά,
κυνηγούσα μιαν εικόνα ανύπαρκτη.
με συντροφιά τον μισοάδειο μου καθρέπτη.
Μες στης νύχτας τα μισά,
Κάνω  όνειρα θαμπά, μισά.
Μόνος στον κόσμο πορεύτηκα.
Σαν να ήμουν άλλος .
Με συντροφιά τον μισοάδειο μου καθρέπτη,
μες στης νύχτας τα μισά,
εκείνος ο άλλος με δυναστεύει,με χτυπά.
Δίχως όνειρα.
Δίχως στίξη.
Δίχως χρώμα.
Ζωγραφίζω μιαν εικόνα ανύπαρκτη.
Σαν να ήμουν άλλος,
μόνος στον κόσμο πορεύτηκα.
Το πρωινό σφάλισε τα όνειρά μου
σε λευκό χαρτί.
Εκείνος ο άλλος...


Του Νίκου Καπλάνη!
16/10/2016 !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.